شارژ سیم کارت بین المللی

شارژ سیم کارت بین المللی

چگونه میتونیم شارژ سیم کارت بین المللی خورد را به صورت ریالی انجام دهیم؟ باوجود امکان شارژ سیم کارت خارجی بیشتر ما عادت داریم که رومینگ سیم کارت معمولی خود را فعال کرده و در سفرهای بین المللی مان از آن استفاده کنیم.

رومینگ روشی مناسب برای برقراری ارتباط ما با عزیزانمان در هنگام مسافرت­های کاری و یا تفریحی در کشور و قاره­های دیگر است. اما استفاده از رومینگ ممکن است هزینه هایی سر سام آور برایمان در پی داشته باشد که چندان خوشایند نیست. پس استفاده از سیم کارت معمولیمان در سفر های بین المللی نمی­تواند ایده جالبی باشد. چرا که؛ مقرون به صرفه نیست.

بیشتر ارائه دهندگان خدماتی همچون رومینگ، از تصمیم بحث برانگیز اعمال هزینه ­های سنگین رومینگ پیروی می­کنند و برای این کار استثنائات کمی قائل هستند. با ویزاگردی میتوانید به جای پرداخت هزینه های سنگین استفاده از رومینگ، به دنبال روش های بهتری برای ارتباط ارزان با عزیزانمان باشیم. می­توانیم به راحتی یک سیم­کارت بین المللی برای سفرهای خارجیمان تهیه کنیم و یا به محض رسیدن به کشور مقصد، یک سیم­کارت محلی را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و از آن استفاده کنیم.

لازم به یادآوری است که شارژ سیم کارت بین المللی کار دشواری نیست و ما بدون دردسر می­توانیم این سیم کارت ها را شارژ و در تمام طول مدت سفر استفاده کنیم.

شارژ سیم کارت بین المللی

سیم کارت محلی

اولین گزینه پیشنهادی به کسانی که قصد مسافرت به کشورهای خارجی را د ارند و نمی­خواهند پس از خروج از کشور ارتباطشان را با خانواده و دوستانشان قطع کنند، خرید یک سیم­کارت محلی به محض رسیدن به کشور مقصد از فروشگاه­های همان کشور است. در بسیاری از کشورها حین خرید سیم کارت محلی از شما می­خواهند که اقامتتان را در آن کشور اثبات کنید.

کشورهایی مانند ژاپن و هند از جمله این کشورها هستند. شما با خرید سیم کارت محلی از هر کشوری، نرخ مکالمات، پیامک و داده اینترنتتان را همانند افراد آن کشور پرداخت می­کنید. از جمله ویژگی های سیم کارت محلی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از این سیم­کارت، خانواده و دوستانتان مجبور به پرداخت هزینه های سنگین برای برقراری ارتباط با شما نیستند و خودتان نیز نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت برای ارتباط با آن ها نخواهید داشت.
  • شما جهت خرید سیم کارت محلی باید به فروشگاه های معتبر کشور مقصدتان مراجعه کنید. پیدا کردن چنین فروشگاهی در کشوری با زبان بیگانه، کاری دشوار است.
  • شما قبل از خرید این سیم­کارت،  شماره خود را نمی­دانید و به همین دلیل تا رسیدن به مقصد باید صبر کنید تا پس از خرید این نوع سیم کارت شماره آن را در اختیار خانواده و دوستانتان قرار دهید. در این مدت خانوداده شما به ناچار باید تا رسیدنتان به مقصد، از احوالاتتان بی خبر بمانند.
  • اگر شغل شما ایجاب می­کند که به کشورهای گوناگون سفر کنید، پس از مدتی تعداد زیادی سیم کارت خواهید داشت که به خاطر سپردن این که کدام سیم کارت متعلق به کدام کشور است، سر در گم کننده و عذاب آور است.
  • در صورت کاهش و یا اتمام شارژ سیم کارت محلیتان می­توانید به راحتی و به همان صورتی که مردم بومی آن کشور جهت شارژ سیم کارت خود اقدام می­کنند، اقدام به شارژ سیم کارتتان کنید.

برای شارژ سیم کارت بین المللی خود به شماره 71-02166909670 تماس بگیرید 😉

سیم­ کارت بین المللی

گزینه دوم برای کسانی که می­خواهند ارتباطشان را در هر گوشه ای از دنیا با خانواده و دوستانشان حفظ کنند، خرید سیم کارت بین المللی می­باشد. این نوع سیم کارت در بسیاری از کشورهای جهان قابل استفاده است.

البته گفتنی است که اگر قصد ماندن طولانی مدت در یک کشور خارجی را دارید، خرید سیم کارت محلی کشور مقصدتان برایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود.

ویژگی های سیم­ کارت بین المللی

ویژگی های سیم­ کارت بین المللی

در ادامه به ذکر برخی ویژگی­های سیم­ کارت بین المللی خواهیم پرداخت:

  • سیم­کارت بین المللی به شما این امکان را می­دهد که هنگام مسافرت به کشورهای دیگر و در برخی کشورها، تماس رایگان برقرار کنید.
  • داشتن یک سیم کارت واحد و استفاده از آن در تمام سفرهای خارجی دردسر کمتری به دنبال دارد.
  • شما با استفاده از سیم­کارت بین المللی امکان مدیریت آنلاین هزینه های حسابتان را بدون این که از نظر زبانی مشکلی برایتان پیش بیاید، خواهید داشت.
  • شما با استفاده از سیم­کارت بین المللی حین مسافرت به کشورهای خارجی، بابت برقراری تماس و نیز ارسال پیامک هزینه کمتری نسبت به سیم کارت­های معمولی خواهید پرداخت.
  • سیم­کارت­ های بین المللی با توجه به طراحی منحصر به فردشان برای مسافرت های خارجی، پوشش بیشتری را ارائه می­دهند.
  • شارژ سیم کارت بین المللی بسیار راحت است و شما به سادگی می­توانید نسبت به شارژ سیم کارت بین المللی خود اقدام کنید.

سیم­ کارت­های بین المللی درست مانند سیم­­ کارت­های محلی مورد استفاده در هر کشوری، کاملا امن هستند و تمام ویژگی­های مربوط به امنیت مانند پین امنیتی، شماره تلفن­ها، پیامک­ها و برنامه ­های تلفن همراه استفاده کننده از این سیم کارت­ها، از هرگونه نا امنی محفوظ خواهد بود. ضمن این که به راحتی می­توانید از هرجای دنیا به شارژ سیم کارت بین المللی خود بپردازید بدون آن که مشکلی امنیتی سیم کارت و یا کارت های اعتباری نظیر مستر کارت و یا حتی ایرانی کارتتان را تهدید کند.

  تا این­جای کارف مزیت­های زیادی برای استفاده از سیم­کارت بین المللی بیان کردیم. اما لازم به ذکر است که مهم­ترین مزیت این سیم­کارت ها، صرفه جویی در هزینه مکالمه، ارسال پیامک و داده همراه  می­باشد.

با وجود سیم­کارت بین المللی شما این امکان را دارید که با شارژ سیم کارت بین المللی خود، بدون نگرانی از تمام شدن شارژ سیم کارتتان در اثر هزینه­ های سرسام آور مربوط به تماس، پیام کوتاه و داده تلفن همراه ، در حین مسافرت با خانواده و یا دوستانتان ارتباط برقرار کنید.

بدون شک بسیار مهم است که شما بتوانید در سفرهای خارجی خود، ارتباطتان را با خانواده و دوستان خود حفظ کنید. این امر در سایه سیم کارت های بین المللی بعید و غیر ممکن نیست. این نکته زمانی جالب است که بدانید شما با استفاده از سیم ­کارت بین المللی، ضمن برقراری ارتباطی امن با مخاطبانتان، در هزینه­ های خود نیز بسیار صرفه­ جویی کرده­اید.

انتخاب سیم­کارت بین المللی، انتخابی به صرفه و عاقلانه  برای مسافرین شاغلی است که سالانه چندین بار مجبور به مسافرت خارج از کشور هستند. این اشخاص می­توانند با پرداخت هزینه های نه چندان آنچنانی به راحتی با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و راحت تر بتوانند زندگی در یک کشور خارجی و دور از خانواده را تحمل کنند.

سیم­ کارت بین المللی به راحتی قابل شارژ است و بنابراین لازم نیست که در هر بار مسافرت یک سیم­کارت بین المللی جدید خریداری و جایگزین سیم­ کارت قبلی کنید. بلکه می­توانید این سیم­کارت ها را به راحتی و به صورت آنلاین توسط ارائه دهندگانشان مجددا شارژ کنید. جالب است بدانید که شارژ سیم کارت بین المللی امری پیچیده و وقت گیر نیست!

نحوه شارژ سیم کارت بین المللی

نحوه شارژ سیم کارت بین المللی

اکثر سیم کارت های بین المللی دارای یک برنامه تلفن همراه هستند که شما در صورت کاهش و یا اتمام شارژ سیم کارت بین المللی خود، می­توانید  به راحتی با استفاده از این برنامه نسبت به شارژ سیم کارت بین المللی خود اقدام کنید.

به طور کلی شما برای شارژ سیم کارت بین المللی می­توانید از یکی از دو روش زیر اقدام کنید:

  • شارژ سیم کارت بین المللی با استفاده از ویزا و مستر کارت

 در تمام سیم کارت های بین المللی امکان شارژ سیم کارت بین المللی از طریق مسترکارت های اعتباری نظیر ویزا و مستر کارت، وجود دارد. در صورتی که شما یکی از انواع کارت های اعتباری ذکر شده را دارید، می­توانید به راحتی سیم کارتتان را شارژ کنید.

  • شارژ سیم کارت بین المللی توسط ایرانی کارت

در صورتی که تمایلی به استفاده از ویزا و مستر کارت خود ندارید و یا این کارت­های شما دارای اعتبار کافی نیستند، می­توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانی کارت خود، اقدام به شارژ نمائید. برای این کار کافیست شما درخواست خود را ارسال کرده و معادل ریالی شارژ مورد نظرتان را به شرکت مورد نظر بپردازید و منتظر انجام آن در کمتر از 2 ساعت کاری باشید.

نکاتی در رابطه با شارژ سیم کارت بین المللی

نکاتی در رابطه با شارژ سیم کارت بین المللی

  • شارژ غیر قابل بازگشت است. یعنی حتی اگر اعتبار سیم کارت شما تمام شده باشد و یا به زودی تمام شود و شما اقدام به شارژ کنید، اعتبار مثبت شما از بین خواهد رفت.
  • بعد از آن، اپراتور یک کد رهگیری ارسال می­کند که شما باید تا زمان از آن نگه داری کنید. تا اگر سیم کارت شما شارژ نشد، در خواستتان از طریق این کد رهگیری قابل پیگیری باشد.
  • یکی دیگر از روش ها این است که یه صورت حضوری به محل فروش مراجعه کرده و به تعداد مورد نیازتان پین کد شارژ خریده و نگه داری کنید. البته این روش به دلیل سختی مراجعه حضوری طرفداران زیادی ندارد!
  • شما عزیزان در صورت داشتن ویزا و مستر کارت این امکان را دارید که با متصل کردن کارت اعتباری خود به روند شارژ خودکار، به اپراتور دستور بدهید که در صورت رسیدن شارژ شما به مبلغ مشخصی، به طور خودکار سیم کارتتان را شارژ کند.

دیدگاه

بابک کشکولی
1399-12-16
سلام ایا سیمکارت بین المللی بستگان در المان را میشود از ایران با حسابهای ریالی بانگهای ایران شارژ کرد ؟
زینب
1399-11-29
سلام میشه با کارت ایرانی سیم‌کارت همسرم که برزیل هستند رو شارژ کنم؟
احسان معظمی
1399-11-29
سلام و درود خیر متاسفانه، این امکان وجود نداره
جمعه خان محسنی
1399-11-08
سلام وقت بخیر از ایران میتوانم شارژ به سم کارت افغانستان بفرستم ممنون میشم سم کارت ام تی ان است
احسان معظمی
1399-11-09
سلام و درود ما این خدمات رو نداریم متاسفانه
حامد رحیمی
1399-10-29
سلام وقت تان بخیر ببخشید از ایران میشه سیم کارت سلام را شارژ کنید ممنون میشم اگه بهم جواب بدین سیم کارت افغانستان میباشد
نوروز
1399-06-31
سلام میشه سیمکارت های افغانستان ازینجا شارژ کنیم
احسان معظمی
1399-07-01
سلام وقت بخیر متاسفانه ما خدمات شارژ سیم کارت افغانستان رو نداریم.
صالح
1399-04-04
ای میتوانم سیم کارت عراقی ( اثیر) را در ایران شارژ گنم
visagardiowner
1399-04-04
سلام و درود با عرض پوزش فقط سیم کارت های آمریکا، انگلیس و استونی شارژ می شن
اراد
1399-03-06
چطور میتونم از ایران به اسپانیا پیام بدم
visagardiowner
1399-03-06
سلام وقت بخیر شما سیم کارت خارجی دارید؟
سایه
1399-02-14
سلام،ببخشید چطوری میتونم سیمکارتsim4crewرو شارژ کنم؟؟
visagardiowner
1399-02-14
سلام و درود متاسفانه دوست عزیز اطلاعاتی در این زمینه نداریم با عرض پوزش
رضایی
1399-01-05
سلام ایا من میتوانم به سیم کارت عراقی ام شارژ ارسال کنم از ایران ؟
visagardiowner
1399-01-06
سلام وقت بخیر خیر متاسفانه امکانش نیست
ابراهیم
1398-12-26
سلام سیم کارت کوسموته یونان دارم آیا امکان شارژ از طریق کارت ایرانی داره ؟
visagardiowner
1398-12-26
سلام تا بعد عید خیر متاسفانه
سینا
1398-11-26
سلام سیمکارت ALDI در آلمان چگونە شارژ میشود؟ من رسید را گرفتم اما بلد نیستم شارژ کنم . اگر امکان دارە راهنمایی کنید. مچکر
جمعه خان محسنی
1399-11-08
سلام وقت بخیر از ایران میتوانم شارژ به سم کارت افغانستان بفرستم ممنون میشم سم کارت ام تی ان است
حسين
1398-11-19
سلام آیا ميسور با كارت بانك إيراني سيم كارت اتصالات أمارات راشارژ كنم؟
visagardiowner
1398-11-19
سلام وقت بخیر بله امکانش هست
فاطمه
1398-10-01
سلام من میخواهم سیم کارت اتریش ام را با کارت ایرانی ام شارژ کنم.ایا امکان دارد
editor
1398-10-01
سلام بستگی به نوع سیمکارتتون داره
حامد رحیمی
1399-10-29
سلام وقت تان بخیر ببخشید از ایران میشه سیم کارت سلام را شارژ کنید ممنون میشم اگه بهم جواب بدین سیم کارت افغانستان میباشد

دیدگاهتان را بنویسید