سیم­ کارت بین المللی

سیم­ کارت بین المللی

چرا و چه زمانی به سیم­ کارت بین المللی احتیاج داریم؟ بیشتر شما عادت دارید که با فعال کردن رومینگ از سیم ­کارت معمولی خود هنگام مسافرت­ های بین المللی، استفاده کنید. رومینگ روشی مناسب برای برقراری ارتباط شما با عزیزانتان در هنگام مسافرت­های کاری و یا تفریحی در کشور و قاره­ های دیگر است.

اما این کار هزینه های غیر ضروری در صورت حساب ماهیانه شما در پی دارد. استفاده از سیم کارت فعلیتان در مسافرت­های بین المللی ایده جالبی نیست. اکثریت قریب به اتفاق ارائه دهندگان خدمات، از تصمیم بحث برانگیز اعمال هزینه­ های سنگین رومینگ با در نظر گرفتن استثنائات بسیار کمی پیروی می­ کنند.

به جای پرداخت هزینه ­های سرسام آور رومینگ، راه­ حل های بهتری نیز وجود دارد. شما می­توانید یک سیم­ کارت بین المللی برای سفرهای خارجیتان تهیه کنید و یا یک سیم­ کارت محلی در کشور مورد نظرتان خریده و از آن استفاده کنید.

سیم­ کارت بین المللی

سیم­ کارت محلی

اولین گرینه برای کسانی که به کشورهای خارجی سفر می­کنند و می­خواهند کماکان ارتباط خود را با خانواده و دوستانشان حفظ کنند، خرید یک سیم­ کارت محلی از کشور مقصدشان در بدو ورود است. این امر در همه کشورها امکان­پذیر نیست و بسیاری از کشورها حین خرید سیم­ کارت از شما درخواست اثبات اقامت می­کنند.

ژاپن و هند از جمله این کشورها می­باشند. اما شما می­توانید با خرید سیم­ کارت­های محلی از کشورهایی که این خدمت را به مسافران خارجی ارائه می­دهند، نرخ مکالمات، پیامک­ها و بسته ­های اینترنت همراهتان را مانند افراد بومی آن کشور بپردازید! از دیگر ویژگی­های سیم­ کارت­های محلی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از این سیم­ کارت، خانواده و دوستانتان جهت برقراری تماس و یا ارسال پیامک برای شما، مجبورند هزینه­ های هنگفتی بپردازند.
  • شما باید این نوع سیم­ کارت را از فروشگاه­های ارائه دهنده آن، خریداری کنید. پیدا کردن چنین فروشگاهی در کشوری که مردم آن به یک زبان بیگانه صحبت می­کنند، بسیار دشوار است.
  • شما قبل از خرید این سیم­ کارت، شماره خود را نمی­دانید. بنابراین خانواده و دوستانتان مجبورند تا رسیدن شما به مقصد و پس از آن خرید سیم­ کارت، منتظر تماس شما بمانند.
  • اگر شغل شما به گونه ­ای است که مجبورید به کشورهای مختلف سفر کرده و در هر کشوری سیم ­کارت محلی مربوط به آن را خریداری کنید، تعداد زیادی سیم­ کارت لازم دارید که این امر بسیار آزار دهنده است. ضمن این­که به خاطر سپردن این موضوع که کدام سیم­ کارت متعلق به کدام کشور است، کاری بسیار دشوار می­باشد.

خرید سیم­ کارت بین المللی

خرید سیم­ کارت بین المللی

گزینه دوم برای کسانی که می­خواهند  به کشورهای خارجی سفر کرده و در هر گوشه دنیا ارتباطشان را با خانواده و دوستانشان حفط کنند، دریافت سیم­کارت بین المللی می­باشد. شما می­توانید در اکثر کشورهای جهان از سیم­ کارت­ بین المللی خود استفاده کنید.

البته ذکر این نکته ضروری است که اگر قصد دارید به مدت طولانی در یک کشور بمانید، خرید سیم­کارت محلی آن کشور برایتان به صرفه تر خواهد بود. سیم­ کارت بین المللی یک گزینه انعطاف­ پذیر است. در ادامه به ذکر برخی ویژگی­های سیم­ کارت بین المللی خواهیم پرداخت:

  • سیم­ کارت بین المللی هنگام مسافرت به کشورهای دیگر و در برخی کشورها، امکان برقراری تماس به صورت رایگان را برای شمافراهم می­کند.
  • استفاده از یک سیم­ کارت واحد، در سفر به چندین کشور مختلف دردسر کمتری به دنبال دارد.
  • شما با استفاده از سیم­ کارت بین المللی می­توانید تمام هزینه های خود را در یک حساب آنلاین مدیریت کنید، بدون این­که مشکلی از نظر زبان برایتان پیش بیاید!
  • شما با استفاده از سیم­ کارت بین المللی در هر کجای دنیا که باشید، بابت برقراری تماس و پیامک هزینه کمتری می­پردازید.
  • سیم­ کارت­ بین المللی به این دلیل که برای مسافرت طراحی شده­است، پوشش بیشتری را ارائه می­دهد.
  • شما قبل از خروج از کشور این سیم­ کارت را تهیه و شماره آن­را می­دانید. پس این امکان را دارید که قبل از خروج از کشور شماره­تان را در اختیار خانواده و دوستانتان قرار دهید.

مزیت سیم کارتهای بین المللی

مزیت سیم کارتهای بین المللی

برخی کمپانی ­ها شماره اروپای شرقی، برخی شماره آمریکا و بعضی دیگر شماره انگلستان و ایالات متحده و انگلستان را در اختیار درخواست کنندگان سیم ­کارت بین­ المللی قرار می­دهند. لازم به ذکر است که این شماره می­تواند متعلق به 50 کشور دیگر نیز باشد.

سیم­ کارت­های بین المللی همچون سیم ­­کارت­های محلی مربوط به هر کشور امن هستند و تمام ویژگی­ های مربوط به امنیت مانند پین امنیتی، شماره تلفن­ها، پیامک­ها و برنامه­ های تلفن همراه شما از هرگونه نا امنی محفوظ خواهد بود.

شما می­توانید با انتقال شماره بین المللی خود به شماره مجازی، بدون صرف هزینه رومینگ و تنها با پرداخت هزینه تماس، با دیگران تماس بگیرید. اگرچه معمولا یک سیم­ کارت بین المللی از نظر اعتبار منقضی نمی­شود (مادامی که یکبار در سال مورد استفاده قرار گیرد)، اما برخی شرکت­ها پس از گذشت 30 روز از آخرین تماس سیم­کارتتان، آن را لغو خواهند کرد.

این در حالی است که همه مردم تمایل دارند یک سیم­ کارت بین المللی تهیه کرده و در تمام مسافرت­های برون مرزی خود از آن استفاده کنند، بدون آن­که دغدغه انقضای آن را داشته باشند.

بسیاری از شرکت­های مخابراتی ارائه دهنده سیم­ کارت بین المللی هستند. شرکت­های مخابراتی تلفن همراه که شما سیم­­ کارت بین المللی خود را از آن­جا خریداری می­کنید، با سایر شرکت­های مخاباتی در سراسر جهان توافق­ های دو جانبه برقرار می­کنند تا مشتریانشان به هر کشوری که سفر می­کنند، امکان استفاده از شبکه­ های ارتباطی آن کشور را داشته باشند.

پیش­تر مزیت ­هایی برای استفاده از سیم ­کارت بین المللی بیان کردیم. گفتنی است که مهم­ترین مزیت این سیم­ کارت ها، صرفه جویی در هزینه می­باشد.با وجود سیم­ کارت بین المللی شما این امکان را دارید که بدون نگرانی در مورد هزینه­ های مضحک مربوط به تماس، پیام کوتاه و داده تلفن همراه در حین مسافرت با خانواده و یا دوستانتان گفتگو کنید.

یکی از بدترین مواردی که ممکن است هنگام استفاده از تلفن همراهتان در خارج از کشور برایتان اتفاق بیفتد، استفاده از رومینگ داده است. اگر تلفن همراهتان مقصد شما را پوشش ندهد، هنگام بازگشت به خانه با اتفاق عجیبی رو به رو خواهید شد که برخی آن را شوک لایحه می­نامند!

به ناگاه متوجه می­شوید که استفاده از تلفن همراهتان در یک سفر چند روزه صدها و شاید هزاران دلار برای شما هزینه داشته است و این هزینه سرسام آور، پولی است که باید بابت استفاده از رومینگ بپردازید. با خرید سیم ­کارت بین المللی، دیگر در سفرهای بعدیتان با این شگفتی تلخ روبرو نخواهید شد!

خرید و استفاده از سیم­ کارت­های بین المللی تضمین می­کند که شما هیچ هزینه پنهانی را بابت برقراری تماس پرداخت نخواهید کرد!

بدون شک حفظ ارتباط شما با خانواده و دوستانتان، زمانی که در خارج از کشور مشغول به کار و یا تفریح هستید ، امری ضروری و غیرقابل چشم ­پوشی است که در سایه سیم­ کارت بین المللی چندان هم بعید و دور از دسترس نیست.

این در حالیست که شما با استفاده از سیم­ کارت بین المللی، ضمن برقراری ارتباطی امن، در هزینه ­های خود نیز صرفه­ جویی کرده­اید. استفاده از سیم­ کارت بین المللی برای مسافرین شاغلی که سالانه چندین بار به خارج از کشور سفر می­کنند، انتخابی عاقلانه است.

سیم­ کارت بین المللی انگلیس یا سیم کارت بین المللی آمریکا به راحتی قابل شارژ است و بنابراین لازم نیست که در هر بار مسافرت یک سیم ­کارت بین المللی جدید خریداری و جایگزین سیم­ کارت قبلی کنید. بلکه می­توانید این سیم­ کارت ها را به راحتی و به صورت آنلاین توسط ارائه دهندگانشان مجددا شارژ کنید.

😉 برای استعلام قیمت سیم کارت با شماره +37477807301 تماس بگیرید 😉

انواع سیم ­کارت بین المللی

از جمله انواع سیم­ کارت بین المللی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • One Sim
  • World SIM
  • KeepGo
  • GoSIM
  • KnowRoaming
  • GigSky

لازم به یادآوری است که این سیم ­کارت­ها از نظر شرکت ارائه دهنده، کشورهای فعال، هزینه تماس­های خروجی، هزینه برنامه­ های داده و برخی ویژگی­ های دیگر متفاوتند.

برای مثال؛ هزینه برنامه داده برای سیم­ کارت بین المللی OneSim ، 0.05 دلار به ازای هرمگابایت و در سیم­ کارت WorldSIM  گاه حتی تا ده دلار به ازای هر مگا بایت می­باشد.

اگر جزء مسافرانی هستید که بیشتر از همه ویژگی­ ها به داده تلفن همراهتان توجه می­کنید، ما به شما پیشنهاد می­کنیم که به سراغ سیم­ کارت بین المللی OneSim بروید و از دسترسی بی نظیر آن لذت ببرید.

اگر به آن دسته از مسافرانی تعلق دارید که کیفیت صدا و پیامک از اولویت­ های شماست، ما به شما سیم­ کارت بین المللی WorldSIM را پیشنهاد می­دهیم. این نوع سیم­ کارت، هزینه­ های رومینگ را تا 95 درصد کاهش می­دهد!

  •  KeepGo پیشنهادی برای مسافران وسواس در رسانه­ های اجتماعی است. این سیم­ کارت بین المللی بر روی داده، صدا و پیام کوتاه متمرکز است.
  • سیم­ کارت GoSIM مانند بسیاری از رقبای خود، کیفیت در صدا، متن و داده را به مسافران هدیه می­دهد.
  • سیم­ کارت KnowRoaming رویکردی متفاوت اتخاذ کرده است و به جای دادن یک سیم­ کارت بین المللی جدید به شما عزیزان، سیم­ کارت معمولیتان را به سیم­کارت مسافرتی تبدیل می­کند.
  • سیم­ کارت GigSky همانند KeepGo، بر روی داده ها متمرکز است. پس اگر به آن گروه از مسافران که داده تلفن همراه برایشان اهمیت زیادی دارد، تعلق دارید، به شما پیشنهاد می­کنیم که این نوع سیم­ کارت را به عنوان همسفر خود برگزینید!

شارژ سیم کارت بین المللی

دقت داشته باشید که هنگام خرید سیم ­کارت بین المللی، ویژگی گزینه­ های موجود و دامنه قیمت آن ها را در نظر گرفته، سپس با اطمینان کامل سیم­ کارت مد نظر را خریداری کرده  و با این خرید کمکی شایان به کاهش هزینه ­های مسافرتتان کنید.

برای شارژ سیم کارت بین المللی خود با روش هایی که در هنگام خرید به شما معرفی می شود میتوانید سیم کارت خود را شارژ کرده و بالاترین میزان کیفی از آن استفاده کنید.مسافرانی که از طریق مجموعه ویزاگردی اقدام به درخواست ویزای کانادا می نمایند ماهانه به قید قرعه برنده سیم کارت هدیه از طرف شرکت می شوند.

سوالات متداول

برای درخواست سیم کارت و استعلام قیمت می توانید با شماره تماسی که در این صفحه درج شده است تماس بگیرید.
سیم کارت هایی که خریداری می کنید را در کمتر از چند دقیقه به صورت آنلاین میتوانید شارژ کنید و نیازی به کارت های اعتباری بین المللی ندارید.
بله، سیم کارت های خارجی ویزاگردی به دو صورت رند و غیر رند می باشد که در صورت نیاز به شماره های خاص می توانید از سیم کارت رند خارجی استفاده کنید.
بله، کلیه سیم کارت هایی که توسط این شرکت عرضه می گردد هم قابل مکالمه هستند هم امکام ارسال پیامک را دارند.

دیدگاه

علی حاجی باقری
1400-01-09
سلام وقت بخیر سیم کارت انگلستان تو ایران رجیستر میشه؟ من برای دریافت و ارسال اس ام اس نیاز داشتم جواب میده؟
احسان معظمی
1400-01-11
سلام و درود بله فعال هست و پیامک برای شما ارسال میشه
لیلا
1399-12-21
سلام از سیمکارت ۰۹۱۲ میشه برای واتس آپ و تلگرام در کانادا استفاده کرد؟
Mohammad
1399-12-06
سلام خسته نباشید چطوری میتونیم سیمکارت تهیه کنیم و ارسال به شهرستان ها هم دارید ؟
احسان معظمی
1399-12-14
سلام و درود بله ارسال داریم به صورت تلفنی درخواست بدین براتون ارسال میشه
عرفان
1399-11-13
سلام ، برای ثبت نام در پی پال ، همه کشورها امکان پذیرند به غیر از امریکا و ایران. یه نکته وجود داره که باید حساب بانکی به نام خودتون توی اون کشور مدنظرتون هم داشته باشید تا بتونید پی پال داشته باشید
1399-11-12
سلام مهندس من یه سیمکارت میخام با شماره امریکا یا انگلیس یا امارات توی ایران انتن بده توی امارات انتن بده تعرفه نت مناسبی داشته باشه و از همه مهمتر دائمی باشه چون برای پیپال و ثبت در بلاکچین میخام نباید منقضی بشه چون ممکنه هر لحظه براش پیام تایید بیاد در اخر هزینه نگهداری از این سیمکارتهای دائمی به چه صورت هست؟ با تشکر
فراز
1399-11-06
سلام. من سیم کارت بین المللی کانادا رو می خاستم. هنوزم فقط انگلیس و امریکا رو دارین؟ این سیم کارتا هزینه شارژ ماهانه هم دارن یا خیر؟
Mohammad
1399-11-03
سلام یه سیم کارت می خوام که تو ایران آنتن دهی خوبی داشته باشه برای تماس و پیامک سریع و بدون مشکل باشه ترجیحا آمریکا یا کانادا بسته های اینترنت مقرون به صرفه هم داشته باشه
احسان معظمی
1399-11-05
سلام و درود سیم کارت های بین المللی انگلیس و آمریکا این شرایطی که مد نظر شما هستش رو دارن
محمد
1399-10-29
سلام برای باز کردن حساب پی پال چه سیم کارتی مناسب است؟
مهری
1399-12-09
با سلام و احترام آیا سیم کارت همراه اول ایران در فرانسه خط میدهد؟ و مکالمه. پیام کوتاه با آن قابل انجام است؟
احسان معظمی
1399-12-14
سلام و درود خیر متاسفانه باید سیم کارت بین المللی تهیه کنید
Yousef
1399-10-28
سلام و درود من میخوام از یک برنامه در امور فارکس استفاده کنم که به ایران خدمات نمیده و اگر با ای پی ایران واردش بشم حسابم رو بن میکنه ، این سیمکارت هایی که دارید. اینترنت دارند ایا؟ و. ای پی که دارند برای کشور مبدأ شون هست یا مقصد؟
احسان معظمی
1399-10-29
سلام و درود اینترنت دارن ولی هزینه استفاده از دیتای اینا خیلی بالاس
Amirmahdi
1399-10-30
سلام دوست عزیز نمی خواهد سیم کارت تهیه کنی یه v.p.n میگم دانلود کن ،اسمش your freedom هست آیدی رو کاملا تغییر میده من برای olymp trade از این استفاده میکنم
انیر
1399-11-04
شما سیمکارت از اپراتورهای کانادا هم دارین؟
احسان معظمی
1399-11-05
سلام و درود فعلا انگلیس و آمریکا فقط
Benyamin
1400-01-08
سلام داداش سال نوت مبارک باشماره مجازی امریکا و فیلترشکن امریکا وارد برنامه شو ارور نمیده ای پی سیمکارت ایرانی با فیلتر شکن وارد شی هر کشوری رو بزنی و کانکت بشه ای پی اون کشور رو میزاره
عماد
1399-10-26
با درود و احترام ممنون میشم یک سیم کارت بین المللی که تقریباً اکثر کشورها راحت تماس و نت لازم را داشته باشم به من معرفی کنید. البته من بیشتر کشورهای؛ اتریش، هندوستان، سنگاپور، ژاپن، اسکاتلند، پاناما، ایلینویز( شیکاگو) و اسپانیا قیمت مهم نیست( کیفیت و خدمات مهمه) با سپاس
علیرضا
1399-10-25
سلام من میخوام از سرویس ترک فون امریکا استفاده کنم با سیمکارت بین المللی میتونم تو ایران از خدمات ترک فون استفاده کنم؟
مجتبی
1399-10-22
سلام سیم کارت آلمان هم دارید؟!
احسان معظمی
1399-10-23
سلام و درود فعلا خیر متاسفانه
مجتبی
1399-10-23
از هیچکدوم کشورهای اروپایی ندارید؟!
احسان معظمی
1399-10-23
فقط انگلیس
محمد
1399-10-18
با سلام ! یک سیمکارت بین المللی ارزان قیمت که بتوان در کیندل آمازون آمریکا در ایران ثبت نام را کامل کرد لطفا معرفی کنید و قیمت بدهید ! با سپاس !
احسان معظمی
1399-10-19
سلام و درود یه سری سیم کارت هست که اعتبارشون تا تیر ماه هست با قیمت 400 هزار تومان که ارزان ترین نوع بازار هستش الان
1399-10-17
من بخوام سیمکارت آمریکایی سفارش بدم باید چه کار کنم و قیمتش چقدره؟ و اگه یک روزه باشه بهتره منظورم این هستش که هر چقدر کم تر باشه بهتره
احسان معظمی
1399-10-19
سلام و درود ساعات اداری با همکاران ما تماس بگیرید چند نوع سیم کارت موجود هست کمترین قیمت رو ما به شما تقدیم می کنیم.
Mohammad
1399-12-29
ببخشید من یک خط کره ای میخوام ایران زندگی میکنم چطوری اون خط کره ای بخرم راهنمایی کنید
احسان معظمی
1400-01-02
سلام و دورد متاسفانه فعلا سیم کارت کره ای تو بازار نیست
Koorosh
1399-10-16
سلام وقت شما بخیر من‌ فقط یک سیم کارت میخوام واسه شماره مجازی همین نه بیشتر و میخوام طوری باشه که بعد چند وقت از دسترسم خارج نشه و اگه لطف کنید قیمت هاش هم بفرمایین ممنون میشم
احسان معظمی
1399-10-19
سلام و درود متاسفانه فعلا سیم کارت مجازی موجود نیست.
امیر جعفری
1399-10-15
سلام ، سیمکارت با پیش شماره امریکا یا انگلستان میخواستم، که شماره دائمی باشد. موجود دارید ؟ چند فروشنده بودند که سیمکارت با اعتبار یک ساله مثلا میدهند، ولی من دائمی میخواستم .
احسان معظمی
1399-10-16
سلام و درود فعلا موجود نیست متاسفانه ولی به زودی کمتر از یک ماه دیگه موجود میشه
1399-10-14
سلام سيمكارت تورك سل تو كل اروپا كار ميكنه؟
احسان معظمی
1399-10-14
سلام و درود متاسفانه در خصوص سیم کارتهای ترک سل اطلاعاتی نداریم
بنده ی خدا
1399-10-12
سلام.آیا میشه با شماره سیمکارت بین المللی آمریکا اپل آیدی ساخت؟
احسان معظمی
1399-10-13
سلام و درود بله برای ریجستری هایی همچون ساخت اپل آی دی مشکلی ندارین
جاوید اسماعیلی
1399-10-10
سلام وقت بخیر سیم کارت های کشور افغانستان قابل استفاده به ایران هست؟
احسان معظمی
1399-10-13
سلام و درود بستگی داره برای چه شرکتی باشه سیم کارتتون
حسین
1399-10-03
سلام من ی دونه سیم کارت کشور دیگه ای به غیر از ایران میخواهم؟با پیش شماره غیر از ایران.از کجا باید سفارش بدم؟
احسان معظمی
1399-10-05
سلام و درود با شماره های سایت تماس بگیرید ثبت سفارش کنید یکروزه بدستتون میرسه
Alireza.F
1399-09-25
آیا می شود برای این سیمکارت ها بسته اینترنت خرید؟اگر می شود از کجا؟
احسان معظمی
1399-09-25
سلام و درود بله ما خدمات شارژ رو هم انجام میدیم اما تعرفه اینترنت در کشورهای مختلف متفاوت هست و خیلی بصرفه ممکنه نباشه ترجیحا از وای فای استفاده کنید
1399-09-23
آیا سیم‌کارت بین المللی امکان کارکرد روی گوشی بدون ریجستری داره
احسان معظمی
1399-09-24
سلام و درود خیر متاسفانه چون این سیم کارتها در هر کشوری از طریق اوپراتور های همان کشور آنتن می گیرد و این امکان وجود ندارد
1399-09-20
سلام چرا شمارت جواب نمیدی سیم کارتت چه قیمت؟
امیر
1399-09-18
من شماره خارج می خوام که فقط اس ام اس بیاد اپل ایدیم رو نصب کنم
احسان معظمی
1399-09-19
سلام و درود سیم کارت های بین المللی ما هم قابلیت پیامک دارن هم تماس
امین
1399-09-12
سلام، ایا میشود یک شماره موبایل بین اللملی داشت که مربوط به ایران باشد و در امریکا و کانادا خط بدهد؟ همچنین به عنوان نمونه چند شماره بین اللمی را ذکر کنید که برا چتد کشور و همچنین ایران باشد.
احسان معظمی
1399-09-12
سلام و درود سیم کارتهای بین المللی موجود مربوط به انگلیس و آمریکا هستن که هم در ایران هم در کلیه کشورهای قابلیت استفاده دارند
رضا لاله زار
1399-09-03
با سلام، من سیم کارت افغانستان از کجا میتونم تهیه کنم.
احسان معظمی
1399-09-05
سلام و درود متاسفانه اطلاعاتی در این خصوص نداریم
Ahoura
1399-08-18
سلام آیا سیمکارت رو به نام شخص هم میکنید؟
امین
1399-07-20
با سیم کارت انگلیس برنامه های مجازی واتساپ و غیره رو میشود نصب کرد و استفاده کرد.اینکه در چه صورت سیم کارت در ایران غیر فعال می‌شود.
احسان معظمی
1399-07-20
سلام و درود بله سیم کارت بین المللی انگلیس دقیقا تمام امکانات یه سیم کارت داخلی رو داره و میشه هر کاری انجام داد. تنها در صورتی که 6 ماه استفاده نشه.
مهسا
1399-06-31
سلام ايا اين سيم كارتها تو كل كشورها قابليت انتن دهى دارند؟ يا فقط بعضى از كشورهارو شامل ميشن؟مثلا همين سيمكارتهاى انگليس و امريكا ايا در سلمانيه عراق ويا فنلاند و هر جاى ديگه تموم اين قابليتهارو داره؟
احسان معظمی
1399-07-01
سلام وقت بخیر تو همه کشورها حتی کشتی های کروز هم آنتن دهی دارن فقط نرخ مکالمه تو کشورهای مختلف متفاوت هستش.
مهسا
1399-07-01
اوكى يعنى به محض عبور از مرز هرجا كه باشيم انتن دهيشون اوكى هست و ميتونيم از داده سيم كارت استفاده و كنيم و نت داشته باشيم؟
احسان معظمی
1399-07-04
سلام و درود بله این سیم کارتا هر جایی حتی کشتی های کروز روی دریاها هم آنتن دهی دارن.
مهسا
1399-07-08
خيلى ممنون قيمتشون رو ميفرماييد؟
فرهاد
1399-07-11
اوکی
فرهاد
1399-07-11
اوکی هست
علی
1399-08-18
برای ایران میشه
Hossei
1399-06-23
سلام ایا سیمکارت امریکایی یا روسیه ای وجود دارد که امکاناتی مانند اینترنت و پیامک و ساختن. جیمیل رو. داشته باشد و بتوان در ایران استفاده. کرد و حدود قیمت. را لطفا. در اینجا. بنویسید
احسان معظمی
1399-06-24
سلام و درود سیم کارت انگلستان و آمریکا هستش که قابلیت هایی که مد نظر شما هستش رو داره
رامین
1399-06-20
با سلام سیم کارت onesim شماره انگلیس موجود هست؟ و اینکه آیا در حال حاضر در ایران هم سرویس دهی می ده؟
احسان معظمی
1399-06-21
سلام و درود بله موجود هستش با پشتیبانی بخش سیم کارت های خارجی تماس بگیرید راهنماییتون می کنن.
1399-06-18
من ی سیمکارت آمریکایی میخوام باید از کجا تهیه کنم؟
احسان معظمی
1399-06-19
سلام و درود از طریق واتس اپ با شماره تماس پشتیبانی در ارتباط باشید و خرید انجام بدین.
امید
1399-06-08
سلام خسته نباشید من سیمکارت کشور های عربی رو میخوام.ازکحا باید خریداری کنم؟؟؟؟
احسان معظمی
1399-06-08
سلام و درود متاسفانه مجموعه ما سیم کارت خارجی عربی موجود نداره
بردیا
1399-05-31
چه جوری میتونم تهیه کنم سیم کارت انگلیس و قیمت ها چه جوری
احسان معظمی
1399-05-31
سلام به شماره واتس اپ پشتیبانی پیامک ارسال کنید خرید و ارسال روزانه هستش و همون روز به دستتون میرسه
بردیا
1399-05-31
سلام ..من سیم کارت انگلیس میخوام میتونم ایران ازش استفاده کنم از وات و تلگرام
امیرحسین
1399-05-29
سلام خسته نباشید من برای فعال سازی two-step varifiction شرکت اپل نیاز به سیم کارتی دارم که پیش شماره ایرانو نخواد حالا میخوام ببینم اگه سیم کارت انگلیس تهیه کنم میتونم ازش استفاده کنم که کد مد نظر اپل برام ارسال بشه؟ و اینکه سیم کارت به نام خودم ثبت میشه یا نه؟ ممنون
احسان معظمی
1399-05-30
سلام و درود بله سیم کارت انگلستان امان پیامک اینترنت و تماس داره وکلیه امکاناتی که سیم کارت داخلی به شما میده سیم کارت خارجی انگلیس هم به شما میده
ابوالفضل
1399-10-02
میتونی از شماره مجازی با قیمت خیلی خوب استفاده کنی دوست عزیز البته ببخشید نظر میدم واسه آگاهی‌شماس
......
1399-05-24
سلام.ممنون بابت توضیحات خوبتون. میخواستم بدونم سیمکارت های کره جنوبی هنوز نیومده؟ ؟؟
احسان معظمی
1399-05-24
سلام و درود فعلا خیر متاسفانه فقط سیم کارت های انگلستان و امریکا موجود هستش
1399-08-01
اصلا کره جنوبی بغیر از افراد بومی به هیچ کس دیگه ای سیم کارت ارائه نمیده و فقط امکان استفاده اش در کره است خط ها محدود و کلا محدودیت زیادی دارن برای سیستم ارتباطاتشان
لعبت
1399-05-05
آیا با سبم کارت بین النللی نی توانن در سایت تانگو بروم کلامیشه در ایران استفاده کرد
احسان معظمی
1399-05-05
سلام و درود بله امکانش هست با سیم کارت خارجی انگلستان می تونید استفاده کنید.
محمد حسینی
1399-04-17
روز بخیر ... بنده به شماره خیلی رند با کارکرد دائمی داشتم .. شماره رند میلیونی .. آیا محلی است که لیست شماره های رند را بازدید کنیم ؟؟؟ و قیمت آنها را
احسان معظمی
1399-04-17
سلام وقت بخیر به شماره 09109569983 زنگ بزنید یا واتس اپ پیام بدین لیست شماره های رند رو براتون ارسال می کنن می تونید مشاهده کنید.
رويا
1399-04-19
سلام خسته نباشيدايا امكان داره من سیم کارت بین المللی شماره ی انگليسم را در ايران فعال كنم كه بتونم تماس مستقيم يه انگليس داشته باشه؟يا اينكه بايد سيم كارت جداگانه اي بخرم ؟
احسان معظمی
1399-04-20
سلام و دورد خانم رویا؛ بله با سیم کارت های بین المللی انگلیس امکان تماس، پیامک براتون امکانذیر هست و می تونید تماس داشته باشید.
عارف
1399-04-16
سلام. با توجه به ممنوعیت رجیستر گوشی بالای ۳۰۰ یورو من میتونم بدون رجیستر توی گوشی سیمکارت بین الملل بذارم ؟؟
احسان معظمی
1399-04-16
سلام و درود این موضوع با سیم کارت بین المللی هنوز تست نشده. همکاران ما در حال بررسی هستن به محض اطلاع از شرایط و آنتن دهی با این شرایط حتما اطلاع رسانی می کنیم.
امیر
1399-04-05
سلام .ایا سیم کارت بین المللی المان با کد 86 هم دارید؟
visagardiowner
1399-04-05
سلام و درود خیر متاسفانه دوست عزیز فقط سیم کارت های آمریکا، انگلیس و استونی در حال حاضر موجود داریم.
طهماسبی
1399-03-12
ولی worldsim فکر میکنم در ایران آنتن دهی ندارد به دلیل تحریم ها .ایا مابقی سیم کارتهایی که گفتید انتن دهی و دریافت پیامک دارند؟
visagardiowner
1399-03-12
سلام و درود معمولا هر سیم کارتی ممکنه بروز شرایطش تغییر کنه برای همین قبل از خرید بایدمطمئن بشید شرایط مناسب رو در ایران داشته باشه
محمود زارع
1399-02-29
سلام. آیا سیم‌کارت مشابه موارد ذکر شده با پیش شماره کشور آلمان در ایران قابل تهیه است؟ ممنون
visagardiowner
1399-02-30
سلام در حال حاضر سیم کارتهای آمریکا ، انگلیس و استونی موجود هست
1399-03-02
سلام و عرض ادب من سیم کارت مالزی رو دارم چیکار کنم که تو ایران کار کنه ؟
visagardiowner
1399-03-03
سلام و درود سیم کارت مالزی شما باید این قابلیت رو داشته باشه که کار کنه اگر نداشته باشه شما نمیتونید کاری کنید که ممکن بشه متاسفانه
وحید
1399-01-17
سلام و عرض ادب برای خرید این سیم کارتها چه مدارکی لازم است؟ آیا این سیم کارتها ،ملیت ایرانی شخص رو برای سایتهایی که به ایرانی‌ها خدمات نمیدند ،اهراز هویت می‌کند ؟ من برای سایتهای ترید و مالی نیاز داشتم که بمحض اهراز هویت ایرانی سایت حساب‌ مالی شخص را میبندد ممنون میشم در این مورد راهنمایی کنید
visagardiowner
1399-01-17
سلام ودرود لطفا با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۱۰۹۵۶۹۹۸۳ پیام بدین
1399-06-04
سلام خواستم ببینم واسه شهرستان‌ها هم ارسال می‌کنید؟ اگر ارسال می‌کنید چه مدّت طول میکشه تا به دستمون برسه؟ و اینکه آیا سیم کارت فرانسه هم میفروشین؟
احسان معظمی
1399-06-05
سلام و درود از طریق پست ارسال میشه و زمانش بستگی به نوع پست داره. خیر فقط سیم کارت بین المللی انگلیس و امریکا
1399-08-01
سلام ببخشید این شماره واتس اپ نداره من چیجوری تماس بگیرم برای خرید
احسان معظمی
1399-08-02
09109569982 به این شماره پیام بدین چند ساعته به دستتون میرسونن همکاران ما
حسین
1399-01-06
برای کار در سایتهای خارجی کدام نوع سیم کارت را پیشنهاد میکنید؟
visagardiowner
1399-01-06
سلام وقت بخیر فرقی نمیکنه همه سیم کارتها پیامک براشون ارسال میشه و برای رجیستری به راحتی میتونید استفاده کنید
1399-05-16
سلام من سیم کارت کره ی جنوبی رو میخوام باید چیکار کنم و از کجا تهیه کنم؟
احسان معظمی
1399-05-17
سلام و درود متاسفانه فعلا موجود نیست. ، سیم کارت خارجی انگلیس و آمریکا در حال حاضر موجوده
میلاد
1398-09-24
در خصوص سیم کارتهای بین المللی برند اکیت و گلوبال سیم هم هست که در ایران در حال عرضه هستند . هم از لحاظ تعرفه دیتا و هم تماس از onesim ارزانتر است و همچنین اگر کسی بخواهد صرفا از خدمات دیتا استفاده کند که ما می تواینم به وی چیپست تخصصی دیتا بدهیم که برای مثال هر گیگ اینترنت در فرانسه بشه 4 دلار که در مقابل با هزینه های اینترنت سیم کارت بسیار به صرفه است فوق العاده از مطلب زیباتون استفاده کردم و براتون آرزوی موفقیت بسیار دارم
حسین بیگی
1399-12-27
سلام شماره آمریکا بده

دیدگاهتان را بنویسید